2022-2023 Bahar Dönemi Ders Kayıt Prosedürü
2022-2023 BAHAR Dönemi Etkileşimli Ders Kayıtları 09 Şubat 2023 – 03 Mart 2023 Tarihleri Arasında Yapılacaktır. Kayıtlar İçin Takip Etmeniz Gereken Prosedür Aşağıda Açıklanmıştır. Eğitim ücretini yatıran öğrencilerimizin, erişim hakkı (access) 1 iş günü sonra açılacaktır. Öğrencilerimiz eğitim ücreti bilgileri için https://portal.eul.edu.tr adresine girerek bilgi alabilirler (Muhasebe Müdürlüğü e-posta: accounting@eul.edu.tr ). Erişim hakkı (access) açılan öğrencilerimizin ders kayıtları 2 iş günü içerisinde öğrencilerimizin ders danışmanları tarafından yapılacaktır. Öğrencilerimiz aldıkları dersleri 13 Şubat 2023 tarihinden itibaren görüntülemek için öğrenci işleri bilgi sistemine giriş yaptıktan sonra ekranın üst kısmında yer alan ders linkine, daha sonra sol kısımda bulunan ders linkine, son olarak da öğrenci dönemde alınan dersler linkine tıkladıktan sonra 2022-2023 BAHAR döneminde aldığınız dersleri göreceksiniz. Haftalık ders programınızı görmek için ise ekranın üst kısmında yer alan ders programı’ na tıklamanız yeterlidir. Danışmanınızın ismini ve e-posta adresini aldığınız derslerin üst tarafında görebileceksiniz. Kayıtla ilgili sorularınızı danışmanınıza şahsen veya e-posta ile iletebilirsiniz.
- Kümülatif not ortalaması (kno) 2.00 ve üzerinde olup 1 ek ders veya 3.00 ve üzeri olup 2 ek ders almak isteyen öğrenciler danışmanlarına e-posta ile başvurup onay aldıktan sonra ek ders ücretini veya ücretlerini iş bankasının 6806-199 (TR270006400000168060000199) nolu hesabına yatırıp açıklama kısmına ise öğrenci numarası, adını ve ek ders sayısını yazmalıdır.
- 2022-2023 BAHAR dönemi sonunda mezuniyet durumunda olan öğrenciler kümülatif not ortalamasına bakılmaksızın 1 veya 2 ek ders alabilirler. Bu durumdaki öğrenciler öncelikle danışmanlarına şahsen veya e-posta ile başvurup onay aldıktan sonra ek ders ücretlerini iş bankasının 6806-199 (TR270006400000168060000199) nolu hesabına yatırıp açıklama kısmına ise öğrenci numarasını ve ek ders sayısını belirtmelidir.
- Ek ders hakları 3 iş günü sonra açılacaktır.
Ek ders almak isteyen öğrenciler ücretlerini 03 Mart 2023 tarihine kadar yatırabilirler.(Ek ders ücreti bilgisini Muhasebe Müdürlüğünden öğrenebilirsiniz)
- Bütün öğrencilerin sistemden kayıtlarını kontrol etmeleri,sorun varsa danışmanları ile iletişime geçmeleri ve 20 Şubat – 17 Mart 2023 tarihleri arasında danışmanları ile yüz yüze kayıtlarını onaylamaları gerekmektedir. Bu işlem yapılmadığı takdirde harcınız yatırılmış olsa bile ders kaydınız yapılmamış sayılacaktır
- Oibs sistemiyle ilgili herhangi bir problem yaşanıldığı takdirde öğrenci numara, isim ve telefon bilgileri ile birlikte yaşanılan sorunun ayrıntılı bir şekilde oibs@eul.edu.tr adresine elektronik posta atılması gerekmektedir. Sorunun telefonla bildirimi kabul edilmeyecektir. Sorunun çözümü için telefon veya elektronik posta yoluyla öğrenci ile iletişime geçilecektir.