• Üniversitemiz
    • Kuruluş ve Tarihçemiz
    • Mütevelli Heyeti
    • Rektör
    • Rektörün mesajı
    • Yönetim
    • Rektörlük
    • Akademik Yönetim
    • İdari Yönetim
    • Akreditasyon, Üyelik ve İş Birlikleri
  • Akademik
    • Fakülteler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Dr. Fazıl Küçük Eğitim Fakültesi
      • Eczacılık Fakültesi
      • Fen Edebiyat Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
      • İletişim Bilimleri Fakültesi
      • Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
      • Mühendislik Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Tarım Bilimleri ve Teknolojileri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
    • Lisansüstü Eğitim Öğretim
      ve Araştırma Enstitüsü
    • Yüksekokullar
      • Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu
      • Hemşirelik Yüksekokulu
      • İngilizce Hazırlık Okulu
      • Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu
      • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
      • Meslek Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Öğrenci İşleri
    • Burslar ve İndirimler
      • Burs ve İndirimler
      • Eğitim Ücreti Hesaplama
    • Kayıt Kabul
      • Kayıt Kabul ve Öğrenci İşleri
      • Ön Lisans ve Lisans
      • Lisansüstü
      • Yatay Geçişler
      • Mezuniyet İşlemleri
      • 2024 – 2025 Akademik Takvim
      • 2025 – 2026 Akademik Takvim
    • Yönetmelikler
  • LAÜ’de Yaşam
    • Hizmetler
      • Bankacılık ve Posta
      • BİM
      • Fotokopi Merkezi
      • Güvenlik
      • Kafe Restoran
      • Kayıp Eşya Bürosu
      • Kitabevi
      • Kütüphane
      • LAÜ TV ve Radyo
      • Sağlık Hizmetleri
      • Spor Kompleksi
      • Ulaşım
    • Kampüs
      • Bilgilendirme Rehberi
      • Fotoğraf Galerisi
      • KKTC’de Yaşam
      • Tanıtım Filmi
      • Tanıtım Kataloğu
      • Kampüs Haritası
    • Kariyer Merkezi
    • Mezunlarla İlişkiler
      Merkezi
    • Öğrenci Dekanlığı
      • Dekanımızdan
      • Öğrenci Gelişim ve
        Psikolojik
        Danışmanlık
    • Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Merkezi
      • Bahar Söyleşileri
        ve Konserler
      • Oryantasyon Günleri
      • Öğrenci Kulüpleri
      • Sosyal ve Kültürel
        Etkinlikler
  • Yurtlar
    • Yurt Bilgileri
    • Yurtta Kalmanın Avantajları
    • Sıkca Sorulan Sorular
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Lefke Bölgesi Özel Yurtlar Kitapçığı
  • Öğrenci Adayları
  • İletişim
  • ÖĞRENCİ ADAYLARI
  • ÖĞRENCİLERİMİZ
    • OIBS
    • Online Eğitim Sistemi
    • Öğrenci Web Mail
    • Öğrenci Portalı
    • Ücret Hesaplama
  • Türkçe
    • English
Lefke Avrupa Üniversitesi
  • Üniversitemiz
    • Kuruluş ve Tarihçemiz
    • Mütevelli Heyeti
    • Rektör
    • Rektörün mesajı
    • Yönetim
    • Rektörlük
    • Akademik Yönetim
    • İdari Yönetim
    • Akreditasyon, Üyelik ve İş Birlikleri
  • Akademik
    • Fakülteler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Dr. Fazıl Küçük Eğitim Fakültesi
      • Eczacılık Fakültesi
      • Fen Edebiyat Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
      • İletişim Bilimleri Fakültesi
      • Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
      • Mühendislik Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Tarım Bilimleri ve Teknolojileri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
    • Lisansüstü Eğitim Öğretim
      ve Araştırma Enstitüsü
    • Yüksekokullar
      • Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu
      • Hemşirelik Yüksekokulu
      • İngilizce Hazırlık Okulu
      • Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu
      • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
      • Meslek Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Öğrenci İşleri
    • Burslar ve İndirimler
      • Burs ve İndirimler
      • Eğitim Ücreti Hesaplama
    • Kayıt Kabul
      • Kayıt Kabul ve Öğrenci İşleri
      • Ön Lisans ve Lisans
      • Lisansüstü
      • Yatay Geçişler
      • Mezuniyet İşlemleri
      • 2024 – 2025 Akademik Takvim
      • 2025 – 2026 Akademik Takvim
    • Yönetmelikler
  • LAÜ’de Yaşam
    • Hizmetler
      • Bankacılık ve Posta
      • BİM
      • Fotokopi Merkezi
      • Güvenlik
      • Kafe Restoran
      • Kayıp Eşya Bürosu
      • Kitabevi
      • Kütüphane
      • LAÜ TV ve Radyo
      • Sağlık Hizmetleri
      • Spor Kompleksi
      • Ulaşım
    • Kampüs
      • Bilgilendirme Rehberi
      • Fotoğraf Galerisi
      • KKTC’de Yaşam
      • Tanıtım Filmi
      • Tanıtım Kataloğu
      • Kampüs Haritası
    • Kariyer Merkezi
    • Mezunlarla İlişkiler
      Merkezi
    • Öğrenci Dekanlığı
      • Dekanımızdan
      • Öğrenci Gelişim ve
        Psikolojik
        Danışmanlık
    • Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Merkezi
      • Bahar Söyleşileri
        ve Konserler
      • Oryantasyon Günleri
      • Öğrenci Kulüpleri
      • Sosyal ve Kültürel
        Etkinlikler
  • Yurtlar
    • Yurt Bilgileri
    • Yurtta Kalmanın Avantajları
    • Sıkca Sorulan Sorular
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Lefke Bölgesi Özel Yurtlar Kitapçığı
  • Öğrenci Adayları
  • İletişim

Activities

  • Home
  • 2019-2020 Bahar Dönemi Ders Kayıt Prosedürü

2019-2020 Bahar Dönemi Ders Kayıt Prosedürü

2019-2020 BAHAR DÖNEMİ ETKİLEŞİMLİ DERS KAYITLARI  10-24  ŞUBAT  2020 TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAKTIR. KAYITLAR İÇİN TAKİP ETMENİZ GEREKEN PROSEDÜR AŞAĞIDA AÇIKLANMIŞTIR.

  • HARCINI YATIRIP, ERİŞİM HAKKI (ACCESS) AÇILAN ÖĞRENCİLERİMİZ 10 – 24 ŞUBAT  2020 TARİHLERİ ARASINDA ÖĞRENCİ İŞLERİ BİLGİ SİSTEMİNE  http:\\oibs.eul.edu.tr ADRESİNDEN GİRİP KAYITLARINI GERÇEKLEŞTİRECEKLERDİR. HARÇ YATIRIMINDA SORUN YAŞAYAN ÖĞRENCİLERİN oibs@eul.edu.tr ADRESİNE ELEKTRONİK POSTA GÖNDEREREK SORUNLARINI BİLDİREBİLİRLER.
  •  11/02/2020 TARİHİNDEN SONRA HARCINI YATIRAN ÖĞRENCİLERDEN GEÇ KAYIT CEZASI ALINACAKTIR.
  • KÜMÜLATİF NOT ORTALAMASI 2.00 VE ÜZERİNDE OLUP 1 EK DERS ALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER EK DERS ÜCRETİNİ İŞ BANKASININ 6806-199 (TR270006400000168060000199) NOLU HESABINA YATIRIP AÇIKLAMA KISMINA İSE ÖĞRENCİ NUMARASI,ADINI VE 1 EK DERS ÜCRETİ İBARESİNİ YAZMALIDIR.  
  • KÜMÜLATİF NOT ORTALAMASI 3.00 VE ÜZERİ OLUP   2  EK DERS ALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER EK DERS ÜCRETLERİNİ İŞ BANKASININ 6806-199(TR270006400000168060000199)  NOLU HESABINA YATIRIP AÇIKLAMA KISMINA İSE ÖĞRENCİ NUMARASI,ADINI VE 2  EK DERS ÜCRETİ İBARESİNİ YAZMALIDIR . 
  • 2019-2020 BAHAR VEYA YAZ  DÖNEMİ SONUNDA MEZUNİYET DURUMUNDA OLAN ÖĞRENCİLER KÜMÜLATİF NOT ORTALAMASINA BAKILMAKSIZIN 1 VEYA 2 EK DERS ALABİLİRLER. BU DURUMDAKİ ÖĞRENCİLER EK DERS ÜCRETLERİNİ İŞ BANKASININ 6806-199 (TR270006400000168060000199) NOLU HESABINA YATIRIP AÇIKLAMA KISMINA İSE ÖĞRENCİ NUMARASI,ADINI VE  EK DERS SAYISINI BELİRTMELİDİRLER.
  • EK DERS HAKLARI 24 SAAT İÇERİSİNDE AÇILACAKTIR.  

EK DERS ALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER ÜCRETLERİNİ ( 1 EK DERS ÜCRETİ: 1590 TL)  

24 ŞUBAT 2020 TARİHİNE KADAR YATIRABİLİRLER. 

  • İNTERNET ÜZERİNDEN KAYDINI GERÇEKLEŞTİREMEYEN ÖĞRENCİLER EN GEÇ 24 ŞUBAT 2020 TARİHİNE KADAR  DANIŞMAN HOCALARIYLA BİRLİKTE KAYITLARINI SİSTEME GİRMELERİ GEREKMEKTEDİR.
  • YÜKSEK ŞEREF BURSU ALAN ÖĞRENCİLER, YATIRACAKLARI HARÇ ÜCRETLERİ İLE İLGİLİ BİLGİ ALMAK İÇİN oibs@eul.edu.tr ADRESİNE ELEKTRONİK POSTA GÖNDEREBİLİRLER.
  • BÜTÜN ÖĞRENCİLERİN   24  ŞUBAT  2020 TARİHİNE KADAR DANIŞMANLARI İLE YÜZ YÜZE KAYITLARINI ONAYLAMALARI GEREKMEKTEDİR.  Bu işlem yapılmadığı takdirde harcınız yatırılmış olsa bile ders kaydınız yapılmamış sayılacaktır. 
  • İNTERAKTİF KAYIT ESNASINDA PROBLEM YAŞANILDIĞI TAKDİRDE ÖĞRENCİ NUMARA,İSİM VE TELEFON BİLGİLERİ İLE BİRLİKTE YAŞANILAN SORUNUN AYRINTILI BİR ŞEKİLDE oibs@eul.edu.tr ADRESİNE ELEKTRONİK POSTA ATILMASI GEREKMEKTEDİR. SORUNUN TELEFONLA BİLDİRİMİ KABUL EDİLMEYECEKTİR. SORUNUN ÇÖZÜMÜ İÇİN TELEFON VEYA ELEKTRONİK POSTA YOLUYLA ÖĞRENCİ İLE İLETİŞİME GEÇİLECEKTİR. 

İnteraktif Kayıt Nasıl Yapılır?

  1. Ders kaydınızı yapmak için ekranın üst kısmında bulunan  ÖĞRENCİ linkine,  daha sonra sol  kısımda bulunan DERS linkine, son olarak da YENİ İNTERAKTİF KAYIT linkine tıklayarak interaktif  kayıt sayfasına geçiş yapınız.
  2. Karşınıza Müfredat Listesi gelecektir. Bu liste aşağıdaki kriterlere göre renklere ayrılmıştır.

a. Kırmızı = Başarısız olduğunuz ve öncelikle almak zorunda olduğunuz dersleri gösterir.

i.      Başarısız olduğunuz ders,  içinde olduğumuz dönem dersi değilse almak zorunda değilsiniz. Ancak, başarısız olduğunuz ders içinde bulunduğumuz  dönem dersi ise onu kaydetmeden diğer dersleri ekleyemezsiniz. Başarısız olduğunuz ders önceliklidir ve tüm başarısız olunan dersler aynı anda eklenmelidir.

b. Sarı = İçinde bulunduğunuz döneme göre alabileceğiniz dersleri gösterir.

c. Gri = İçinde bulunduğunuz döneme göre alamayacağınız dersleri gösterir.

d. Pembe = Seçmeli derslerinizi gösterir ve hangi dönemde olursa olsun istediğiniz dersi alabilirsiniz.

e. Yeşil = D ve üstü not aldığınız  dersler

Ders ekleme  işlemini, tüm zorunlu dersleri(seçmeli dersler hariç) seçerek 1 defada yapabilirsiniz. Seçmeli derslerinizi tek tek eklemeniz gerekmektedir. Almak istediğiniz dersleri ve şubelerini seçtikten sonra Müfredat listesinin en altında bulunan KAYDET butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.

Şube değişikliği yapmak için, Seçili Ders Listesinden değişiklik yapmak istediğiniz dersi seçerek SİL butonuna tıklayınız ve tekrar Müfredat Listesine geri dönerek yeni şube seçimi ile dersi tekrar ekleyiniz.

Yanında seçim butonu olan dersler Akademik dönemde açılmış olan derslerdir. Eğer seçim butonu yok ise, o ders Akademik döneme açılmamış demektir.

Almak istediğiniz dersleri tamamladıktan sonra, Açıklama kısmına Danışmanınıza yollayacağınız mesajı yazarak ONAY butonuna tıklayınız.

Danışmanınız sizin onaylamış olduğunuz interaktif kaydı kontrol edecek ve bir sorun varsa reddedecek  ve sizden düzeltme isteyecektir.

  • Türkçe
    • English

Size Daha Yakınız....

LAÜ ailesi ile iletişime geçip, en son haber ve etkinlikleri sosyal medya üzerinden takip edebilirsiniz

Facebook Twitter Youtube Linkedin Instagram

En Popüler

  • Akademik Takvim
  • Kayıt Kabul ve Öğrenci İşleri
  • OIBS
  • Online Eğitim Sistemi
  • Öğrenci Dekanlığı
  • Öğrenci Web Mail
  • Öğrenci Portalı
  • Ücret Hesaplama

Bize Ulaşın

Tel: +90 392 660 2000
Faks: +90 392 727 75 28
Adres: Lefke Avrupa Üniversitesi
Lefke , KKTC Mersin 10, TÜRKİYE
E-posta: info@eul.edu.tr​

Copyright 2023® BiM Tüm hakları saklıdır