HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Sürekli gelişip yenilenen iletişim ortamında önem kazanan halkla ilişkiler ve reklamcılık, medya planlama konularında verdiği eğitimle bu alanlara katkı sağlamaktadır. Toplumsal yapının değişim gösterdiği günümüz ortamında kurum veya kuruluşların toplumdaki bireylerle sürekli iletişim halinde olma ihtiyacı ayrıca rekabet ortamında fark yaratmanın hayati önem taşıması halkla ilişkilerin ve reklamcılığın bir uzmanlık alanı olarak gelişmesini sağlamıştır.
LAÜ’de Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün dört yıllık lisans eğitiminde sosyal bilimler formasyonuna yönelik dersler ve genel olarak iletişim alanına dair dersler yer almaktadır. Bu derslerin yanı sıra öğrenciler, halkla ilişkiler ve reklam kampanyaları planlama ve uygulamaları, reklam tasarımı ve uygulamaları gibi konularda uzmanlaşmalarını amaçlayan derslere devam etmektedirler.